kody do Gothic 1 exp 

adamsubaruimpra

Temat: Poziom Trudności.
gra się fajnie w MT klimat jest wporzo ^^ uwielbiam te questy
używam kodów tylko w 1 przypadku ! gdy używam akrobatyki i przelecę przez skałkę i spadam z 50 metrów xD a ja nie zapisuje gry co chwilę bo mi się nie zawiesza itp , i tylko b marvin b F8 B marvin B aby mnie nie kusiło , no proponowałbym aby zmniejszono exp z potworów w podziemnym świecie o 3/4 i aby zmniejszyć obrażenia broni o jakieś 20 % + podwyższenie wszystkich statystyk NPC o 30 % bo nie jestem zbytnim pro bo gram w gothica dla przyjemności a nie dla "zmasterowania" go dlatego zwiększenie statystyk o ten poziom który podałem byłby odpowiedni bo co to była by za gra żeby zabić pierwszego NPc,a trzeba było być kodziarzem lub siedzieć 5 dni non toper przed kompem ucząc się sprawnego wykonywania combosów + uniki bloki itd
umiem grać tak na średnim poziomie ;p gra nie jest trudna a ten bug z tym kopaczek który skupuje jedzenie jest okropny , zanosimy mu 150 żywności bijemy go dajemy mu 3 x po 50 za każde 50 po 500 expa no i tak w kółko sprawdziłem to raz i uważam to za bezsensowne ^^
z nudów wymyśliłem sobie rzecz jaką można by wprowadzić ;p
gdy mamy za dużo bryłek można by stworzyć nowy wątek a mianowicie - bunt kopaczy ^^
i nową frakcje - kopacze codziennie byśmy dostarczali po kilkadziesiąt bryłek jednemu z kopaczy który by uzbroił resztę i można by przejąć obóz przed kopalnią ^^ tak sobie wyobrażam te 47 k bryłek rudy które miałem na końcu rozgrywki xD mod jest świetny lecz zbyt prosty
Źródło: forum.poziomkaz.pl/index.php?showtopic=173



Temat: Stare dobre gierki i rozmowy na ich temat
teraz juz to iwem...to co opowiedziałem to moja PIERWSZA kampania...pierwszy raz grałem wtedy w Rome Total War, oczywiscie po samouczku. Więc kupe jeszcze rzeczy nei wiedziałem. Teraz już bym zrobił to mneij więcej jak ty mówisz. Byłem wtedy nienauczonym strategicznego myślenie w tej grze nupem. Teraz juz bym to całkiem ładnie zdobył. Mam tylko jeden kurcze problem...z władaniem niektórymi miastami. Niektóe dają mi pare tysiaków przychodu a niektóe ciągną po 500...albo nawet po 100 i to z mniejszym szczęściem. Budowałm areny i wszystko co podnosi szczęśliwość, mieszkańców było dużo i tak dalej. W końcu jak nei moge tego znieść, wycofuje kolejke budowy, rekrutów i opuszczam rzołnieżami miasto. Ustawiając podatki na full. Będzie bunt, ja zajme i pozabijam sporą część ludności....wtedy wraca do normy. Jest sposób by tego uniknąć? jeśli tak to powiedz bo ja mam z tym spory problem. Do tego nie mam zbytnio myśli by to zglłębiuć bo prowadze wojne na 6 frontach. Armie mam podzieloną a niektóe fronty mocno przetrzebione...złota zostało 200 tysiaków. Bardzo by mi się ta wiedza przydała wiec powiedz prosze jeśli wiesz. A co do blokowania portów to nei wiem czemu ale u mnei jest tak, że jak zablokuje to wróg nadal może statki budować...

PS:Mour, jak będziesz grał w Gothica jednke (bez kodów) to dam ci rade. Rób zadania na członkostwo we wszystkich obozach ale nei rozmawiaj z przywódcami i nie proś o dołączenie. Jak zrobisz wszytkei zadania we wszystkich obozach to dopiero. Dzięki temu zdobędziesz mase dodatkowego Exp i troche informacji.
Źródło: legional.fora.pl/a/a,671.html


Temat: Gothic 3-problem piszcie jak wam chodzi
Dobra, ponieważ jestem jednym z rozczarowanych fanów Bugothica, dam wam garść informacji ze świata DżoŁuda:

1. Patch jest pod znakiem zapytania. Na forum DżoŁuda cisza na ten temat. Przynajmniej wykluczając banowanych wrzeszczących ludzi którzy wygłaszają "opinie" na temat DżoŁuda.
2. Patcha prawdopodobnie nie będzie. Dowody? PB zajmuje się czymś innym a fani NIE ZROBIĄ aż tak wielkiego patcha.
3. Ciekawe! Korupcja? Krążą plotki że DżoŁud płaci fanom za robienie łatek! Hahahahah
4. W następnym "oficjalnym patchu" zawarty będzie nieoficjalny patch który do tej pory naprawił około 5 razy więcej błędów niż oficjalne patche razem wzięte, a prace trwają.
5. Fani nie potrafią sobie poradzić z 5 milionami nieznajomego im kodu gry, który został stworzony przez PB.
6. Na forum DżoŁuda pojawia się coraz więcej zdruzgotanych i zrozpaczonych fanów działaniem tego crapu.
7. Choćbyście pożyczyli kompa z NASA ta gra nie pójdzie płynnie na najwyższych ustawieniach.
8. Ciekawy cytat jednego z użytkowników forum DżoŁuda... Gościowi tak gra nie chodzi że domaga się zapłaty:
Hi, this is my first post on this forum.

I would like to know who i can contact about receiving a refund for Gothic 3.

The game as it stands at the moment is unplayable for me. This is mostly due to stuttering, poor load times and awful save times. I am patched to 1.12, i have tried various tweaks that have proposed in these forums. I was waiting for the promised super patch that was going to be released in the hope that it would solve my problems.

However I have run out of patience, it seems this patch is never going to arrive.
I would now like a refund for this game as it is not in a complete state, and i feel more than enough time has passed without the developer/publisher delivering the promised patch.

Any advice would be appreciated.

P.S. - I live in south africa, this game cost me R300.00. That is a fair amount of money here. My P.C exceeds all the minimum requirements stated on the box, yet my gaming experience on this title is awful.

9. Koniec, może jeszcze coś dopiszę, to może dam wam się trochę pośmiać, polecam odwiedzić forum DżoŁuda.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=200986


Temat: Kody
W oknie charakteru (naciskająć klawisz [B]) wpisz "Marvin". Następnie otwórz konsolę wciskając [F2]. Teraz możesz korzystać z poniższych kodów:

"cheats god" - tryb boga
"toggle frame" - pokazuje FPS i TRS
"cheat full" - pełne leczenie
"attributes" - otwiera okno do zmiany możliwości postaci:
0 - chwilowy wzrost energii życiowej
1 - maksymalna energia życiowa
2 - chwilowy wzrost many
3 - maksymalny poziom many
4 - siła
5 - wiara
"protection" - ochrona przed broniami, magią itp.
1 - ochrona przed broniami
3 - ochrona przed ogniem
4 - ochrona przed magią
6 - ochrona przed pociskami
"insert gold" - skórzany plecak z 1000 złota i 100 punktami doświadczenia
"lurker" - pojawienie się lurker'a
"more snapper" - pojawienie się Snapper'a
"troll" - pojawienie się Troll'a
"warg" - pojawienie się Warg'a
"sheep" - pojawienie się owcy
"draconain" - pojawienie się Echsenmensch'a
"icegolem" - pojawienie się lodowego GOLEM'a
"firegolem" - pojawienie się ognistego GOLEM'a
"stonegolem" - pojawienie się kamiennego GOLEM'a
"more scavenger" - pojawienie się Scavenger'a
"wolf" - pojawienie się wilka
"blackwolf" - pojawienie się czarnego wilka

Hint
Edytuj plik gothic2.infi w katalogu Gothic2 i zmień "bloodDetail=2" na "bloodDetail=3". Zobaczysz małą różnicę podczas gry .

Garść porad
nadesłał: Mrówek

- w cheacie insert gold dostajesz 1000 złota, ale odbiera ci 100 exp.

- Można wyedytowac plik Gothic 2.ini w katalogu c:/program files/gothic 2/system, jest tam coś takiego: use potion keys=o to zero na koncu trzeba zamienic na 1 czyli use potions key=1. Potem gdy stukniesz w klawisz "H" to postać sporzyje miksturę leczenia, także podczas walki. UWAGA: gdy wpiszesz kod MARVIN to ta sztuczka nie bedzie działać.

- uczcie się zabierać smoczą krew i łuski są warte maj±tek a z krwi robi się świetne miecze dwuręczne.

- gdy wpiszecie MARVIN to gdy stukniecie w F8 wasza postać będzie wyleczona nawet gdy coś ją zabije, można także używać jako środek transportu.

- nie sprzedawajcie rudy można z niej wykuwać extra broń, ja mam ciężki miecz na smoki: 110 damage.

-poczytajcie plik: read me jest tam dużo porad. Podobnie w instrukcji.

Prosze
Źródło: acer.org.pl/viewtopic.php?t=4860


Temat: : W co w tej chwili gracie?
Cytat: Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek.

Absolutne brednie. Noc kruka zaimplikowała większy poziom trudności, ale mechanika zwalczania potworów (timing, uniki, sekwencje ataków) pozostawił bez zmian. Wymogiem dobrego grania w Nocy Kruka jest robienie wszelkich questów, zabijaniem czego się da, korzystaniem z przedmiotów, nauka alchemii, i wykorzystywanie bonusów za różne rzeczy (np. większa HP za zjedzenie iluś tam jabłek, nie pamiętam). Po za tym, Noc Kruka mimo zwiększenia wymogów na poszczególne skille, wcale nie zmniejsza exp'a. Ja moim Łowcą Smoków z maksymalnie podpakowanym Szponem Beliara zdołałem osiągnąć taki sam poziom nukowania mobów, jak w podstawce. Z tym, że jaszczuroczłeki zamiast na dwa hity, szły na 3 (zostawał drobniutki paseczek). Ale jak "wejdzie" bonus z Szponu to na dwa leciały. Grałem dłuuugo w Gothic II i Łowca pozostaje moją ulubioną klasą.

Po za tym ważne jest inwestowanie w dwuręczną broń, kupowanie książek i olanie walki dystansowej. Jak grasz w Noc Kruka wojem- wszystko w miecze. Jak pod koniec gry coś zostanie to inwestuj. Po za tym się nie opłaca. No i naturalnie nauczenie się walki z poszczególnymi rodzajami mobów. Jak się opanuje mechanikę walki w Gothic 2 to można melee rozjeżdżać nawet oddziały elit solo, wszyscy na jednego.

Dobra, ale żeby nie off-top. Red Dead Redemtion wciąż. Gra jest znakomita, naprawdę super. Lepsza od tych wszystkich GTA, których nigdy nie mogłem polubić. Klimat, walka, zadania. Great. Szkoda tylko, że John Marston to taki człowiek z zasadami, bo wolałbym mieć swobodę zrobienia z niego bezdusznego mordercy, ale i tak jest bardzo wyraźną i dobrze zaprojektowaną postacią. Tylko ten system honoru jest o kij rozbić.

Armored Core: For Answer znowu. Uwielbiam mechy. A ta gra jest taka epicka. I to budowanie własnego mecha. Czekam na przesyłkę z Armored Core 4 i postanowiłem wrócić do wprawy w międzyczasie.
Źródło: forum.tanuki.pl/viewtopic.php?t=1898


Temat: Mroczne Tajmnice = Wasze Opinie
Na wstępie powiem, że niezbyt lubię grać w modyfikacje. Zawsze wolałem grać w oficjalne gry, niżby w fanowskie opierające się na danej. Ale to jest przecież temat o Mrocznych Tajemnicach... Teraz już drugi raz się w to bawię. Powiem, że nie odczuwam klimatu, jaki niewątpliwie panował w niemodyfikowanym Gothic I. Potwory mnożące się jak bakterie, bryłki rudy, które wprost same wpadają do kieszeni... Nie, to nie dla mnie. W podstawce miałem taka satysfakcję, gdy wykonałem jakieś zadanie. Jak otworzyłem skrzynię, w której było 150 bryłek rudy. Za każdy osiągnięty poziom, za każdy wydany punkt nauki. Za każdą zdobytą broń. Za początkową przepaskę nowicjusza urozmaiconą pierścieniami ochronnymi. Jak oczyściłem jakąś jaskinię. Mógłbym tak wymieniać w nieskończoność, a w Mrocznych Tajemnicach? Nie. Po co wykonywać questy poboczne, jak nie dla doświadczenia, ciekawych przedmiotów, zbliżenia się do wykonania zadanie głównego? Dla przyjemności. Jednak zadania poboczne w MT mi jej nie dają. Jednak rzecz, która najbardziej mnie zniechęciła do granią w tą modyfikację, to łańcuch:

Bug ---> Naprawa buga za pomocą kodów ---> Błąd spowodowany użyciem kodów.

Tak. Pewnego razu gdy wracałem z Obozu Strażników Kopalni, szedłem przez mostek, którym idziemy do Nowego Obozu. Przy nim siedzi Talin. Jednak tym razem, nie siedział, a leżał martwy na ziemi. Musiałem ożywić go za pomocą kodów. Pograłem jeszcze trochę i postanowiłem po raz pierwszy odwiedzić Obóz Fanatyków. Zagaduję Xorda, lecz gra się wyłącza. Spowodowane to było użyciem kodu, którego musiałem użyć. W tym właśnie momencie zrozumiałem, jak wiele potrafi zepsuć bug. Dlatego właśnie jestem wyczulony na zbugowane gry. Podobną przygodę miałem w Gothic 3 (nie używałem kodów), gdy w pewnym momencie pojawiał się "Where is the Guru?". No dobrze. Podsumowując, MT nie mają klimatu, poziom trudności jest banalny. Jednak wprowadzają wiele nowych zmian. Cóż, klimat i poziom trudności zwyciężył nad tym drugim.

Podsumowanie:

Plusy:

+ Wiele nowych przedmiotów.
+ Nowe obozy.
+ Wiele zadań pobocznych.
+ Zupełnie nowa fabuła.

Minusy:

- Klimat.
- Niekiedy bugi, które trzeba naprawić kodami.
- Błędy spowodowane użyciem kodów.
- Poziom trudności (za łatwy).
- Potwory mnożą się na oczach, tym samym dają zbyt wiele okazji do nabijania exp.
- Zbyt wiele postaci wrogo do nas nastawionych.

Ocena modyfikacji: 4/10.
Źródło: gothickomiksy.pl/viewtopic.php?t=1570